Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»Про створення 8-А класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціПро створення 5-Б класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціПро створення 5-А класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціПро створення 4-Б класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціПро створення 3-Б класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціПро створення 3-А класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціПро створення 2-А класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціПро створення 1 класу з інклюзивною формою навчання у 2023/2024 навчальному роціМетодичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної та загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в Комунальному закладі «Сахновщинський ліцей №2» Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у ЗНЗДодаток ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУПро організацію інклюзивного навчання в ЗНЗІнклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків "Основа": досвід школи без обмежень Кiлькiсть переглядiв: 1184 Версія для друку